martes, 30 de abril de 2013

Ahí ven o maio

Mayos 2013 - Ahí ven o maio
Con la llegada de la primavera y para festejar el fin del invierno, desde tiempos inmemorables todos los primero de mayo celebramos en Marín “A festa dos maios”. Los mayos son vestidos con una hermosa capa de verdes naturales que en muchos casos solo eso ya es una obra de arte, luego se cubren con flores y frutos haciendo verdaderas maravillas con la imaginación.
Esta foto es del 2010, El mayo "Ladeiras” cumplía 25 años saliendo. Estaremos como siempre fieles a la tradición, haciendo fotos y disfrutando de estas obras de arte. Este año tengo la oportunidad de compartir la noche con los creadores de un mayo, es una oportunidad única y espero disfrutarla.

1 comentario:

abuelacris dijo...

Manuel Curros Enríquez
O MAlO

O Maio, Manuel Curros Enríquez
Aquí ven o maio
de frores cuberto...
puxéronse á porta
cantándome os nenos;
i os puchos furados
pra min estendendo,
pedíronme crocas
dos meus castiñeiros.

Pasai, rapaciños,
calados e quedos,
que o que é polo de hoxe
que darvos non teño.
Eu sónvo-lo probe
do pobo gallego:
¡Pra min non hai maio,
pra min sempre é inverno!...

Cando eu me atopare
de donos liberto
i o pan non me quiten
trabucos e préstemos,
e como os do abade
frorezan meus eidos,
chegado habrá estonces
o maio que eu quero.

¿Queredes castañas
dos meus castiñeiros?...
Cantádeme un maio
sin bruxas nin demos;
un maio sin segas,
usuras nin preitos,
sin quintas, nin portas,
nin foros, nin cregos.fasciculi traoico