lunes, 14 de abril de 2008

Imaginación

Una de las cosas que más me gusta de la lectura, es imaginar todo lo que el autor describe. ¿Pueden diez personas que leen el mismo relato imaginarlo de la misma manera?
Cuando yo describí esta estancia, en el relato del jardín ¿alguien la imagino así?

Unha das cousas que máis me gusta da lectura, é imaxinar todo o que o autor describe. Poden dez persoas que len o mesmo relato imaxinalo do mesmo xeito? Cando eu describín esta estancia, no relato do xardín alguén o imaxinou así?

4 comentarios:

asbeirasdoarnego dijo...

Amig@ blogueir@: Queremos informarte da Xuntanza de blogueiros que terá lugar en Agolada (Pontevedra) o día 31 de maio de 2008. Gustaríanos contar coa túa presenza.
Para máis información podes visitar www.blog-xuntanza.blogspot.com, tamén podes ler a última entrada do meu blog, para calquer pregunta só tes que deixar o teu comentario e podeste incribir o blog que temos aberto para a xuntanza. dende Agolada, un saúdo.
www.asbeirasdoarnego.blogspot.com

kafre dijo...

Canta razón tes, eu imaxinaba unha estancia fermosa pero non tanta

Anónimo dijo...

Algo así, algo así; quizais máis ruinosa.

d´Agolada dijo...

Ola Cris, xa levaba uns días sen vir por aquí pero é que estiven algo liado esta semana. Dende logo que non mo imaxinaba así, imaxinabame un lugar un pouco diferente, non tan bonito e coidado. Bueno, un bico e ata pronto.