miércoles, 12 de diciembre de 2007

Fotografía digital básica

Camelia Japónica "Magnoliaeflora Rubra"
Estoy haciendo un curso de “fotografía digital básica” hoy todos mis compañeros verán mi blog y esta fotografía. Espero que la profesora me corrija los defectos y a mis compañeros se la dedico tal cual.

Estou facendo un curso de “ fotografía dixital básica” hoxe todos os meus compañeiros verán o meu blog e esta fotografía. Espero que a profesora corríxame os defectos e aos meus compañeiros dedícolla tal cal.

5 comentarios:

Fada Branca dijo...

A min encántame dona cris, e o manzano, incrible

mamiago dijo...

mami, eres la mejor mami del mundo!

abueloscrisytoño dijo...

Cariño, cada uno tiene lo que se merece.

paideleo dijo...

Eu mírolle un defecto: non cheira a flor. Do resto mui ben. Ánimo co ese curso.

Anónimo dijo...

Pois saíu estupenda.